Kokkeileppa
panna töpseli seinään tai valuta vettä.
Katso mittaria kuinka se pyörii? Avaa TV ja katso alueuutiset. Vedä WC
pönttö. Lajittele jätteesi. Hae kenttiä sivukylillä. Odota postin saapumista.
Mene
kentälle ja nouse koneeseen. Lähde satamasta laivaan. Aja tietä ja seuraa
liikennemerkkejä. Hanki sakot. Nouse junaan. Pyöräile tai kävele lumisohjossa.
Palele bussipysäkillä.
Hae
kaverisi putkasta. Perää oikeutta käräjäsalista. Tee asento armeijassa. Katkaise
ryyppyputki. Mene työkkäriin työnhakuun. Hikeenny Kelassa ja hermostu Soskussa.
Käy
terkkarissa, ja ota piikki takamukseen. Silitä pullukan vatsaa neuvolassa. Vie
muksut hoitoon ja lapset kouluun. Kysy illalla mitä ne oppivat ja söivät?
Nosta
hiki pintaan pururadalla tai hiihtoladulla. Pulahda uimahallin porealtaaseen.
Kuuntele hiljaisuutta luontopolulla. Keitä nokipannukahvit laavulla.
Kysy,
lue ja lainaa kirjastosta. Kieltäydy oopperasta ja näyttelystä, mutta piipahda
porukalla teatterissa. Nikkaroi ja aikuisopiskele kansalaisopistossa.
Palkkaa
koulunsa käynyt ammattimies. Selvitä, saako naapurin tontille rakentaa?
Vieraile vanhainkodissa.
Kuvittele
sitten, että näitä ei olisikaan?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti